DESEMBRE DEL 2008
2a part
2a part
Ui, ui, ui, que aquest diumenge hem fet molta feina i si no us ho creieu mireu quina arrel ha sortit tot estirant un esbarzer. Ja pràcticament tota la feixa de dalt es desbrossada.
(sembla un pescador amb la seva captura)
Quina tècnica més depurada que te l´Aurora per desherbar,llastima que també arrenqui alguna bleda.

I en aquesta podeu veure com s´esta fent la futura rampa, i es que l´escala es una mica estreta mireu-la alla al costat de la valla

I ja esta per avui, prou que ja estem molt cansats. Uf,que dura es la vida de pagès!
3 comentaris:
uueeeee!!!!!
el blog ha estat actualitzat!!!
Aquest cap de setmana no ens han deixat anar a l'hort, però no us preocupeu!!!! el pròxim si que hi serem i ...
... i la rampa l'acabarem.
(com a mínim de posar pedres) :P
Felicitats per l'Hort i el Blog, sou uns cracks!!!
Publica un comentari a l'entrada