DESEMBRE DEL 2008
2a part


Ui, ui, ui, que aquest diumenge hem fet molta feina i si no us ho creieu mireu quina arrel ha sortit tot estirant un esbarzer. Ja pràcticament tota la feixa de dalt es desbrossada.

(sembla un pescador amb la seva captura)

Però no només de desbrossar esbarzers viu el pagès, així que també hem fet alguna feineta més. Uns alls trobats podrint-se per la nevera de l´esplai han acabat plantats entre bròquils, enciams i demés.

Quina tècnica més depurada que te l´Aurora per desherbar,llastima que també arrenqui alguna bleda.




I en aquesta podeu veure com s´esta fent la futura rampa, i es que l´escala es una mica estreta mireu-la alla al costat de la valla


I ja esta per avui, prou que ja estem molt cansats. Uf,que dura es la vida de pagès!


3 comentaris:

Aurora ha dit...

uueeeee!!!!!
el blog ha estat actualitzat!!!

Robert ha dit...

Aquest cap de setmana no ens han deixat anar a l'hort, però no us preocupeu!!!! el pròxim si que hi serem i ...

... i la rampa l'acabarem.
(com a mínim de posar pedres) :P

XaviN ha dit...

Felicitats per l'Hort i el Blog, sou uns cracks!!!