ABRIL 2009


Voleu saber què tenim plantat a l'hort? Quin dia es va plantar? Quan es recollirà?... Doncs només cal que aneu mirant els plànols que anirem penjant al superblog de l'hort.


Us passem el primer plànol amb data 10 d'abril del 2009.


Tenim tomàquets, cebes, naps, pastanagues, faves, pebrots, patates, enciam, cols, alberginies, bledes... i molt aviat, plantarem diverses llavors de nova adquisició. (que ja us explicarem a "sortides horteres" d'on han sortit).

2 comentaris:

Alfred AHN ha dit...

He probat de pujar el croquis de l´hort de nou, però segueix sense poder-se veure bé i no es pot seleccionar l´imatge per fer-la més gran.

Per altra banda els colors indiquen les parcel·les que es troben plantades i també coincideixen amb la familia a la que pertanyen.

Bueno força enciam, que "els petits canvis son poderosos".

Alfred AHN ha dit...

Ja he pogut fer que el calendari es vegi bé.