Maig de 2009
LA TANCA NOVA DE L'HORT
Farts de les múltiples intrusions a l'hort,
de lladragots indiscrets,
de trepitjades inoportunes,
de destrosses inesperades....
AQUÍ LA TENIM!
Sí, és ella, la tant esperada tanca de l'hort.
I aquest individu és el Robert intentant fer-se el forçut davant aquesta tanca tant formosa.
El dia escollit: un dissabte
L'hora: al pet del migdia
El resultat: quatre insolacions i una tanca ben clavada al terra.
Aquesta sí que no la mouran, eh Alfred?
En aquesta foto podeu veure un altre valent obrint-se pas entre els esbarzers per poder posar la tanca.
Aviam si serveix d'alguna cosa...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada