Maig de 2009
LA TANCA NOVA DE L'HORT

Farts de les múltiples intrusions a l'hort, 
de lladragots indiscrets, 
de trepitjades inoportunes,

de destrosses inesperades....

AQUÍ LA TENIM!
 
Sí, és ella, la tant esperada tanca de l'hort.
I aquest individu és el Robert intentant fer-se el forçut davant aquesta tanca tant formosa.

El dia escollit: un dissabte
L'hora: al pet del migdia
El resultat: quatre insolacions i una tanca ben clavada al terra.

Aquesta sí que no la mouran, eh Alfred? 

En aquesta foto podeu veure un altre valent obrint-se pas entre els esbarzers per poder posar la tanca.

Aviam si serveix d'alguna cosa...