DESEMBRE 2008
(1a part)


Seguim tallant i arrencant els sants esbarzers i altres herbes intruses.
Però com a novetat, els HIBERACLES INDIVIDUALS!
Els hem construït aprofitant ampolles d'aigua de 8 litres.

Així la rosada no ens mata les plantes petites.
Aviam si dóna un bon resultat, aquest nou invent.
(Per allà al fons, l'Alfred immortalitzant el moment.
)


A dins de les ampolles hi ha uns quants enciams i alguna bleda.
Els hi desitgem sort i que creixin ben formosos!!!!

Així que si no sabeu què fer amb les garrafes d'aigua un cop buides...cap a l'hort!!!