NOVEMBRE 2008
Aquest mes hem estat desbrossant i plantant alguna coseta.
Com es pot veure aquí sota, les cols ja comencen a tenir bona cara, i les cebes
(a l'esquerra de la foto), encara són molt petites.
Haurem d'esperar encara una mica per menjar sopa de ceba...
Mireu amb quina dedicació planta els enciams el Robert...
Com dèiem abans, hem seguit augmentant les "tones" d'esbarzers tallats a cop de falç.
Mica en mica anem abançant en aquesta selva, tot i que sembla que això no s'acabi mai!
Aprofitem per donar les gràcies al Marc i la Maria, que com que estan tant ben compenetrats, van tallar a mata rasa una bona quantitat de plantes "pera punyetes" en una sola tarda. Sou uns craks!
I ara ens toca anar pensant què en fem de tota aquesta pila de matèria per compostar...i la que falta encara per tallar!!!
què Aurora? que no ho veus clar?

Aquest mes hem estat desbrossant i plantant alguna coseta.
Com es pot veure aquí sota, les cols ja comencen a tenir bona cara, i les cebes
(a l'esquerra de la foto), encara són molt petites.
Haurem d'esperar encara una mica per menjar sopa de ceba...
Mica en mica anem abançant en aquesta selva, tot i que sembla que això no s'acabi mai!
Aprofitem per donar les gràcies al Marc i la Maria, que com que estan tant ben compenetrats, van tallar a mata rasa una bona quantitat de plantes "pera punyetes" en una sola tarda. Sou uns craks!
què Aurora? que no ho veus clar?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada