ESCOLA AGRÀRIA DE MANRESA i PROJECTE ESPORUS
Dissabte passat, i aprofitant una sortida de l'ADENC, vem
anar fins a Manresa.

Tot i el fred que vem passar, ens va agradar molt poder veure les instal·lacions de l'escola,
i sobretot poder veure de prop la manera com duen a terme les tasques per a la conservació de tantes varietats d'espècies agrícoles.
Aquí tenim els planters:

Quin hivernacle més gegant! és genial!
Aquí a sota s'hi veuen les parcel·les dels alumnes de l'escola,
i al cantó dret (que no apareix a la foto) hi ha les varietats cultivades del projecte.
A continuació.... els pebrots de la República!
Aquest nom el reben perquè en teoria, i quan no estan del tot madurs,
la seva coloració adopta unes franges que recorden a aquesta bandera.
Ens els vem trobar només entrar a l'hivernacle.
Una de les coses que ens va cridar més l'atenció, però, van ser les
"casetes" on s'assequen les verdures:



Les instal·lacions no es queden curtes, tampoc. Tenen un munt de plaques solars, i una cuina solar acabada d'estrenar.


Dissabte passat, i aprofitant una sortida de l'ADENC, vem
anar fins a Manresa.
i sobretot poder veure de prop la manera com duen a terme les tasques per a la conservació de tantes varietats d'espècies agrícoles.
Aquí tenim els planters:
Aquí a sota s'hi veuen les parcel·les dels alumnes de l'escola,
i al cantó dret (que no apareix a la foto) hi ha les varietats cultivades del projecte.
Aquest nom el reben perquè en teoria, i quan no estan del tot madurs,
la seva coloració adopta unes franges que recorden a aquesta bandera.
Ens els vem trobar només entrar a l'hivernacle.
"casetes" on s'assequen les verdures:
Les instal·lacions no es queden curtes, tampoc. Tenen un munt de plaques solars, i una cuina solar acabada d'estrenar.
3 comentaris:
parlant de temes seriosos: COM ESTAN ELS BRÒQUILS? Jo no hi entenc de temes estacionals però fa fresqueta i comença a venir de gust fer plats de bròquil amb patata... :)
Ostres sí que és gran l'hort! I què és això d'una cuina solar??
és que això tant gran no és el nostre hort. és una sortida a l'escola agrària de Manresa. però estem en camí eh!!! jajaja
Publica un comentari a l'entrada