LES FEINES DE L'HORT

OCTUBRE 2008

Ha arribat la tecnologia a l'hort!!


Gràcies a uns bons col·laboradors, hem pogut portar un motocultor i
hem fangat la terra de tota la feixa de baix, i mitja de dalt.

Després hem marcat amb fils i estaques els llocs on plantarem.
I senyors, aquesta és la cara de felicitat dels horterus després d'una gran suada!
Ara encara ens falta molta feina de desbroçar la feixa de dalt,
i treure algunes "males herbes" a la de baix...

5 comentaris:

Aurora ha dit...

Mireu quants esbarzers!!!!
sórt que l'altre dia la Maria i el Marc van fer molta feina per tallar-los. jeje

Anònim ha dit...

Eeeeeeehh, quin hortàs que ha quedat!!!!

I pensar que l'únic cop que jo hi he anat era només un camp de mosquits i tomaqueres selvàtiques!! jeje

Ànims amb les plantes i aviam si munteu una paradeta al mercat!!!!

Eii Mariona que he comentat joooooooo
Alfred, sort dels teus coneixements, jejeje (visca ESAB)

P.D.: està molt bé el blog. Però exigeixo una foto de gruppp, xD

Mariona ha dit...

Gràcies Alba!!!

Tenint en compte la teva proposta....ens haurem d'esperar al febrer per fer la foto de grup...PERÒ LA FAREM! AIXÒ SEGUR!!

Alba ha dit...

en el diccionari de sinònims

motocultor: fill tonto/nen mimat

mare meva, quina emoció els homes amb la maquineta aquesta...

Raúl ha dit...

Bueenas, Soc el Raúl H.N. Molt maco l'hortet, encara s'hi veu poca vegetació però suposo que la foto guapa serà a la primavera.
Per cert, no pensava que fòssiu tant poquets. Ànims doncs que per la poca gent que sou feu molta feina.