ENTORNS
18 DE GENER
18 DE GENER
Fotos del dia 18 de gener, ups! ja fa un mes!!!
Es pot apreciar la "neteja" que han fet pels voltants de la zona d'horts.



Lo millor és que no han tret la veritable merda (tal com es veu ). Únicament s'han limitat a obrir senders d'accés cap a l'hort.

D'on han sortit totes aquestes coses? doncs molt senzill ara us faré una molt breu explicació. Els Maies llençaven ofrenes als cenotes per adorar als seus deus, i els nostres veïns que també són molt devots fan el mateix amb els deus de l'hort.
Es pot apreciar la "neteja" que han fet pels voltants de la zona d'horts.
Lo millor és que no han tret la veritable merda (tal com es veu ). Únicament s'han limitat a obrir senders d'accés cap a l'hort.
D'on han sortit totes aquestes coses? doncs molt senzill ara us faré una molt breu explicació. Els Maies llençaven ofrenes als cenotes per adorar als seus deus, i els nostres veïns que també són molt devots fan el mateix amb els deus de l'hort.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada