FEBRER del 2009
1) La compostadora!
Per fi, senyores i senyors, ens hem decidit a portar a l'hort els "palés" que amb molt d'enginy l'Alfred va escollir i preparar per a poder montar d'una vegada la compostadora a l'hort.
Ens ha costat, però els hi hem portat!!
uff..com pesen eh aquestes fustes!!! jeje
I al cap d'uns dies....TATXAN! ja tenim a l'Alfred acabant-la de muntar


Evidentment, aquí dins no hi cap tot el munt d'herbes que tenim acumulades de la desbrossada de la feixa de dalt. El pilot més gran, el deixarem a dalt, i aquí dins, hi barrejarem els fems amb herbes trossejades i restes orgàniques de menjar. De tant en tant amb la forca remourem aquesta pila de "_ _ _ _ _" i quan s'hagi descomposat ho podrem repartir pel sòl. Ja veureu quines plantes més grosses que creixeran, amb tant d'aliment! jeje
I al cap d'uns dies....TATXAN! ja tenim a l'Alfred acabant-la de muntar
Evidentment, aquí dins no hi cap tot el munt d'herbes que tenim acumulades de la desbrossada de la feixa de dalt. El pilot més gran, el deixarem a dalt, i aquí dins, hi barrejarem els fems amb herbes trossejades i restes orgàniques de menjar. De tant en tant amb la forca remourem aquesta pila de "_ _ _ _ _" i quan s'hagi descomposat ho podrem repartir pel sòl. Ja veureu quines plantes més grosses que creixeran, amb tant d'aliment! jeje
2) La rampa
Mica en mica anem fent progessos amb la rampa, però encara li falta una miqueta:
Per començar: Ànims amb els planters!!!
Aviam si aconseguim omplir l'hort, aquesta primavera!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada