DIUMENGE DIA 15
CALÇOTADA A L'HORT

ANIMEU-VOS A VENIR,
TOTeS I SEREU BENVINGUTS/DES!!!

AVISEU ABANS, AIXÒ SÍ, JEJE, UN MAIL I TOTS ENTESOS.

FINS DIUMENGE


3 comentaris:

Fëanor ha dit...

Ei macedònies!

Jo m'apunto a la calçotada, vamos que si!

ja anireu informant, petons!

Mariona ha dit...

Molt bé, t'apuntem, Fëanor, suposo que algú deu saber qui ets...jeje.

anjana ha dit...

Ostres tu que maco el bloc! i a sobre l'aneu actualitzant i tot, no m'ho puc creure.. xd