Noticies de gairebé última hora. Aquests diumenge 16 d'agost vaig anar a l'hort a regar-lo una mica, xq portava gariebé una setmana sense regar i quan vaig arribar em vaig trobar amb unes imatges que em van destrossar el cor.

Les portes d'entrada de l'hort han mort!!

A l'entrada vaig veure en un costat el cos inert de la nostra estimada porta somier, destrossat d'una forma que només ho pot haver fet un ésser sense cor. Amb bona part de la banda esquerra gairebé ireconeixible, i el cos desgarrat amb trossos d'ella escampats per tot l'escenari de la desgràcia, que feien evident com la porta va intentar aguantar estoicament els embat de qui li volia fer mal, però malauradament l'edat no perdona i al ser tant vella no va poder resistir gaire temps, i finalment, va ser derrotada i assasinada.


Un cop els assassins van eliminar-la es van apropar cobardament a la nostra porta de fusta, penseu que van tenir pietat amb ella? doncs no! ella que no ha fet mai mal a ningú i no tenia cap forma de defensar-se, va ser també brutalment assassinada, i van deixar el seu cos escuarterat en un costat, arraconat i sense vida.


Però les desgracies no venen soles i també vaig adonar-me que les tomaqueres havien perdut els fills, una part els hi havien pres i una altra, estaven escampats pel terra com una catifa de color roig i verd. I encara no contents amb la ratzia sofer-ta en el nostre hort, encara van atacar els dels veins, deixant les pobres plantes sense descendència, tomaqueres, pebroteres, alberginieres, carbasseres... cap es va salvar.


I jo em pregunto si qui roba als rics és un eroi, qui roba als probres que és . . .

. . . un mal parit?