S'han acabat les vacances, comença un nou curs, i ara què?
Doncs ara, a començar a preparar per les sembres d'hivern.
Però no tot serà cavar i treure males herbes, encara podrem gaudir (amb permís dels nostres veïns) dels fruits de la nostra terra, regada amb el nostre suor.
I si no mireu el que tenim per recollir:

Alberginia, petiteta però ben maca.
Les alberginieres encara tenen flors, ¡uuuuuummmm! encara podrem treure per un altre sopar.

Sindria, aquesta és la més grossa però en tenim més.

Gira-sol, amb un barret perquè els ocells no s´els mengin i per atreure els veïns, jeje.

Sorgo, tomaquet i cacahuet.
Ja veieu que tenim moltes coses, i si la pluja que esta caient ho permet i el fred no ho espatlla tindrem molt que menjar.
I en aquests mesos que venen prometo que ens haurem d´emmerdar molt, jejeje.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada