2 d'OCTUBRE DEL 2009

Avui hem anat a la tarda a l'hort, i amb les pluges d'aquests últims dies,
hem pogut constatar que les herbes d'aquí i d'allà han començat a créixer amb força.

Però això no ens tira enrere...eh que no? jeje.
Tot i que els mosquits ens ho volen impedir cada cop,
nosaltres seguim arrencant sense compassió
les herbes intruses que volen pendre el lloc a les pebroteres,
les mongeteres, les tomaqueres, les patates....

I a més a més, avui ens hem endut un premiT!!!!
Uns caquis deliciosos, que hem collit una mica verds,
perquè s'acabin de madurar a casa, que sinó
els veïns encara agafarien un empatx.

Així que aquí veiem la Joana enfilada a sobre l'arbre.... i no ha caigut!

L'Alfred també ha fet alguna cosa, val a dir-ho. Ha plantat un munt de llenties per tot arreu. Aviam si surten, que van molt bé pel sòl.



I el Robert, cosa extranya, ha continuat fent la seva rampa, que un dia d'aquests arribarà fins als núvols. Ànims Robert, que algun dia acabaràs!


...i cap a casa ben carregats! Que en voleu de caquis?