Principis de novembre 8/11/09

Bona tardaa!!

Actualitzo el blog.

Aquest matí me passat per l'hort amb l'única intenció de veure com anaven les plantes i aquí en teniu una petita mostra.
Com veieu amb les últimes pluges les herbes han crescut ràpidament. Però també alguna planteta de llenties.