Actualitzo el blog.
Aquest matí me passat per l'hort amb l'única intenció de veure com anaven les plantes i aquí en teniu una petita mostra.
Com veieu amb les últimes pluges les herbes han crescut ràpidament. Però també alguna planteta de llenties.
L'hort de la Clota està situat a Can Puiggener (Sabadell), a la llera del Riu Ripoll. Aquest hort s'emmarca dins de tres esplais del MeV del Nord de Sabadell (La Llar del Vent, l'Esparver i La Baldufa), i s'hi duen a terme activitats pels esplais.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada