L´emparrada

Bufffff! jo crec que com a mínim no haviem actualitzat el blog des de l´any passat.
Doncs mireu, avui m´he inspirat i he anat una estoneta a l´hort, amb el Formi. He estat fent una mica de feina, bàsicament emparrar les tomaqueres, així que ja només ens haurem de preocupar de anar regant-les de tant en tant.

I us preguntareu com està... ple d´herbes, el llimoner sembla una mica xungo, tindrem: prunes, sindries, tomaquets, pebrots, alls, alberginies, cogombres, cebes, cols, patates, maduixes, caquis, i llenties, romaní, menta, "perejil", fonoll...

Els nostres veins estaven de festa, fent una sardinada que feia molt bona olor.

I més o menys així està la cosa.