4 GENER 2008
I aquest dia que vam fer? Doncs treure herbes, fangar un mica, i la rampa!! Encara no està acabada però ja es pot veure la inclinació que tindrà.
Mireu com estava i com està.
L'hort de la Clota està situat a Can Puiggener (Sabadell), a la llera del Riu Ripoll. Aquest hort s'emmarca dins de tres esplais del MeV del Nord de Sabadell (La Llar del Vent, l'Esparver i La Baldufa), i s'hi duen a terme activitats pels esplais.
4 comentaris:
Vols dir que les fotos son del mateix dia? no se no se, jo diriea que hi han com quatre dies de diferència.
Vinga que ja falta poquet. I després de la rampa la pergola.
deixem de fer comentaris i actualitzem amb més fotos!!! jeje
volem veure les cols!!! i les faves que van plantar els nens/es!!!
i... el munt de fotos que encara no heu ensenyat!!!
ei genial! al final serà veritat que tindrem una rampa! Visca la motivació del Robert!
i avui? què heu fet a l'hort? M'hagués agradat molt poder venir, però ja sabeu que se'm tiren a sobre els examens...ja falta poc per poder fer un intensiu a l'hort, perquè espero que no durin tota la vida!
M'agrada molt el model de rampa que heu posat. Es una trasto-rampa no?
Publica un comentari a l'entrada