4 GENER 2008

I aquest dia que vam fer? Doncs treure herbes, fangar un mica, i la rampa!! Encara no està acabada però ja es pot veure la inclinació que tindrà.


Mireu com estava i com està.

Com estava al arribar, i...

... com la vam deixar.

Us heu fixat? en la rampa i cap de tot, pedres, terra, trossos de totxo, cubells oxidats, rodes ... tot el que ens caigui a l'hort des de els nostres veïns de dalt, pot servir per omplir la rampa.

I demà més rampa.

4 comentaris:

Alfred AHN ha dit...

Vols dir que les fotos son del mateix dia? no se no se, jo diriea que hi han com quatre dies de diferència.
Vinga que ja falta poquet. I després de la rampa la pergola.

Aurora ha dit...

deixem de fer comentaris i actualitzem amb més fotos!!! jeje

volem veure les cols!!! i les faves que van plantar els nens/es!!!

i... el munt de fotos que encara no heu ensenyat!!!

Mariona ha dit...

ei genial! al final serà veritat que tindrem una rampa! Visca la motivació del Robert!

i avui? què heu fet a l'hort? M'hagués agradat molt poder venir, però ja sabeu que se'm tiren a sobre els examens...ja falta poc per poder fer un intensiu a l'hort, perquè espero que no durin tota la vida!

XaviN ha dit...

M'agrada molt el model de rampa que heu posat. Es una trasto-rampa no?