Ufffff! Quin diumenge més profitós, i més si pensem que part dels "horteros" i acompanyants no eren en plenes facultats, que sortir de nit i passar la ressaca al Sol té molt de merit.
Moltes felicitats a tots, prova superada!
(aquí es pot veure el nostre hort des del talus
de la gran via, l´hort és des de on sóm tots fins el pi, i ja veieu on són els
cotxes)
Buscar fems, carregar-los, carregar taules, cadires, llenya..., regar, treure males herbes i punxar-nos amb elles, fer un forat, coure els calçots i la carn, i el més cansat de tot menjar-s´ho.
(que enfeinats que estàn tots)

(s´em fa la boca aigua, no us passa el mateix)
Doncs si, molta feina, però l´important de veritat va ser que estàvem tots aquí gaudint d´un bon dia, passant una mica de calor i fent broma.
Abraços i petons per a tothom, i moltes gràcies per les fotos Luitxi.
1 comentari:
Gran calçotada!!!
Encara que vaig arribar rebentada a casa després d'arrencar tantes males herbes. Això si el resultat va ser fantàstic.
Ptonets horterus
laura
Publica un comentari a l'entrada